Niet tevreden?
Heeft u een vraag, bent u niet tevreden of heeft u een klacht over onze praktijk? Dan gaat uw huisarts hierover graag met u in gesprek, u kunt een afspraak maken bij de assistente.
Stap 1:
- Ga in contact met uw huisarts en bespreek waar u mee zit.
Stap 2:
- Vul het klachtenformulier op deze website in.
Astrid van de Walle en/of dr. Schipper streven naar binnen 2 weken met u in gesprek te gaan
Stap 3:
- Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtencommissie SKGE. Ook als u de klacht niet direct met ons wil bespreken kunt u hiermee contact op nemen.
https://www.skge.nl/klacht-indienen
Stap 4:
- U kunt u klacht neerleggen bij het Tuchtcollege Gezondheidszorg.
https://www.tuchtcollege-gezondheidszorg.nl/
Voor advies of informatie over de zorg of het indienen van een klachten kijk dan op: